نینجا والتخرید ساعت دیواریساعت دیواری مدرنخرید ساعت مچیهاست ویندوز برترین عکس‌های 2012 رویترز

پورتال تفریحی

کلیک طلا


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 23 آذر 1391
بازدید : 299
نویسنده : اميرحسين

 

 

 
              عکس , برتر , رویترز ,
تاریخ : چهار شنبه 22 آذر 1391
بازدید : 261
نویسنده : اميرحسين

فعال سازي اينترنت رايگان براي تلفن هاي همراه + آموزش

هماکنون اينترنت بي سيم محلي در برخي مناطق شهري راه اندازي شده که ميتوانيد با ارسال يک پيام کوتاه به صورت رايگان از آن استفاده کنيد.

به گزارش خبرنگار دريچه فناوري اطلاعاتباشگاه خبرنگاران، وايمو (WIMO) نخستين شبکه اينترنت پرسرعت و بي سيم محلي است که به صورت رايگان به شهروندان عرضه مي شود.
سرويس وايمو هم اکنون در برخي نقاط شهر تهران مانند سينما، کتابخانه،مراکز خريد و بانک ها عرضه شده و قرار است تا در آينده اي نزديک مناطق وشهرهاي بيشتري از کشور را تحت پوشش بگيرد.

 


تاریخ : جمعه 17 آذر 1391
بازدید : 329
نویسنده : اميرحسين
شهرام همایون در مطلبی با عنوان "چرا به بی بی سی نمی روم؟؟" می نویسد: بارها از من پرسیده شده چرا برای رساندن پیام های خود از رسانه ها فراگیرتری مانند بی بی سی فارسی استفاده نمی کنم؟آیا تا به حال پیشنهادی از طرف این رسانه ها نشده یا اینکه خود من مایل به حضور در این رسانه ها نیستم؟

 



:: برچسب‌ها: شهرام , بی بی سی , نا امنی ,
تاریخ : پنج شنبه 16 آذر 1391
بازدید : 368
نویسنده : اميرحسين

آخر زمان در 2012

 

 

پایان دنیا! سال 2012! پیشگویی مایا!

کافیه تو گوگل یه سرچ از “Maya Prediction” انجام بدید! یعنی پیشگویی مایا!

مایاها قومی بودند که چند هزار سال پیش تو مناطق آمریکای مرکزی زندگی می کردند، البته الان هم از قوم اونها بازماندگانی وجود دارن. حتما معبد زیر رو که متعلق به مایا هست رو دیدید:

قبل از اینکه وارد مقوله پیش گویی اصلی مایا بشم باید توضیحاتی راجع به قدرت و تمدن این قوم براتون بنویسم. مایا! قومی که هزاران سال پیش معبد و هرمی که در بالا مشاهده می کنید رو با 365 پله ساخته! به تعداد روزهای سال. مایا تمامی خسوف ها و کسوف ها را دقیقا تا سال 2012 ثبت کرده و همشون طبق برنامه دارن اتفاق می افتن، مایا چندین هزار سال پیش عدد یک میلیون رو کشف کرده بود، مایا هزاران سال پش تو معابدش تصاویری از سفینه ها و فضانوردان رو روی  سنگ ثبت کردن! (این رو خودم به چشم دیدم!). مایا آن زمان حتی تعداد روزهای هر سال ماه رو که گمونم 279 روز هست محاسبه کرده بود. مایا ها از اورانوس و نپتون اطلاع داشتند، تقویم مایا برای 400 میلیون سال استخراج شده است، سال خورشید و زهره را تا چهار رقم اعشار محاسبه کرده اند.



:: برچسب‌ها: آخر زمان در 2012 , آیا جهان در 2012 نابود میشود ,
تاریخ : پنج شنبه 16 آذر 1391
بازدید : 378
نویسنده : اميرحسين
 
تاریخ : سه شنبه 6 مهر 1389
حجاب-p30islamic.mihanblog.com

قال رسول الله ( صلی الله علیه و آله و سلم ) :
سیکون فی آخر امتی نساء کاسیات عاریات علی رئوسهن کأسنمة البخت العجاف ... فالعنوهن فانهن ملعونات.
در آخر الزمان از میان امت من زنانی خواهند آمد که پوشش دارند اما برهنه اند و بر سرهایشان بر آمدگی مانند
کوهان شتر خراسانی وجود دارد ... پس آنان را لعنت کنید که ملعونند.
صحیح مسلم (168/6)    و   حیاة الحیوان دمیری


جهت دریافت فایل با کیفیت بر روی تصویر کلیک نمائید...


:: برچسب‌ها: , زنان اخر الزمان وهشدار پیامبر(ص) , ,
تاریخ : پنج شنبه 16 آذر 1391
بازدید : 296
نویسنده : اميرحسين

آیا ۲۰۱۲ پایان کار دنیا خواهد بود؟

سایر مطالب - بر اساس نظریاتی که ریشه در یک پیش‌گویی از مایای باستان دارد، روز 21 دسامبر / 30 آذر سال 2012 / 1391 روز موعود است و دنیا به پایان خواهد رسید. آیا واقعا 3 سال تا آخرالزمان باقی مانده است؟



:: برچسب‌ها: زمین , منظومه شمسی , بلای طبیعی , قطب شمال , آیا ۲۰۱۲ پایان کار دنیا خواهد بود , ؟ ,
تاریخ : پنج شنبه 16 آذر 1391
بازدید : 285
نویسنده : اميرحسين
یکی از خواننده لس‌انجلسي به تازگي آهنگي تقريباً سياسي را به نام "مردم" خوانده و روانه بازار كرده است.
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ یکی از خواننده لس‌انجلسي به تازگي آهنگي تقريباً سياسي را به نام "مردم" خوانده و روانه بازار كرده است. تا اينجاي كار خيلي مشكلي به اين آهنگ وارد نيست و ارتباط سياسي بودن آهنگ به خواننده  آن مربوط مي‌شود، اما نكته قابل توجه حضور بهداد سليمي در ويدئوي اين آهنگ است.
در قسمتي از اين آهنگ تقريباً سياسي،خواننده مذکور با خواندن اين قسمت از آهنگ "اگر چه سختی از انسان یه کوه درد می‌سازه - ولی از مردم ما درد داره یک مرد می‌سازه" به تصور خودش شرايط سخت زندگي در ايران را بيان مي‌كند كه درست در همين زمان قسمتي از وزنه زدن بهداد سليمي، قهرمان فوق سنگين وزنه‌برداري جهان و المپيك در رقابت‌هاي قهرماني جهان ۲۰۱۱ پاريس به نمايش در مي‌آيد. 
 

البته در اينكه تهيه اين آهنگ و ويدئو به سليمي ارتباطي ندارد، شكي نيست، اما اهداف پشت پرده سازندگان اين ويدئو براي استفاده از تصاوير قهرمانان و هنرمندان موفق ايراني مانند بهداد سليمي و اصغر فرهادي و همچنين مناطق مختلف ايران و نوع زندگي اقشار مختلف جامعه به منظور سياه‌‌نمايي شرايط زندگي در ايران، مي‌تواند از نكات قابل توجه كليپ اين خواننده لس‌انجلسي باشد. که البته می تواند از جانب افراد فوق الذکر مورد پیگیری حقوقی نیز قرار بگیرد.



:: برچسب‌ها: , , بهداد سلیمی , ,
تاریخ : یک شنبه 12 آذر 1391
بازدید : 338
نویسنده : اميرحسين

شخصی نقل میکرد که وقتی به شیراز رفته بودم و در خانه پیرزنی جهت اقامت وارد شدم ، ناگاه در فضای خانه دختر صاحبخانه را دیدم و یکدل نه که صد دل عاشق او شدم . نزد پیرزن رفته و شرح حال خودم را گفتم .

 



:: برچسب‌ها: داستان های ایرانی , ,
تاریخ : یک شنبه 12 آذر 1391
بازدید : 359
نویسنده : اميرحسين

 

هر چند غربیان تلاش می کنند تا معجزات رسول اکرم (ص) و آثار و نشانه های اسلامی را پاک کرده و یا آنها راکمرنگ جلوه دهند اما همچنان در خفا به دنبال تحقیق و جستجو در دلایل این معجزات و اجرای تحقیقات علمی و فرستادن ماهواره های تحقیقاتی برای اطمینان از حصول آن معجزات می باشند. یکی از این معجزات شق القمر یا شکافته شدن ماه است.

 

 

 



:: برچسب‌ها: شق القمر , اثبات شق القمر , معجزات پیامبر , ناسا و اسلام , ,
به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Fun و آدرس amir96.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








Alternative content


Time spent here:
كد جاوا در قالبسرا

RSS

Powered By
loxblog.Com
نینجا والت