نینجا والتخرید ساعت دیواریساعت دیواری مدرنخرید ساعت مچیهاست ویندوز Fun

پورتال تفریحی

کلیک طلا


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 7 بهمن 1393
بازدید : 230
نویسنده : اميرحسين


رازهایی که آقایان باید درمورد مغز خانم‌ها بدانند

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net


باوجود سروصدایی که جنبش آزادی و برابری زنان به راه انداخته است، یافته‌های علمی نشان می‌دهد که تفاوت‌های جنسیتی مسئله‌ای ذاتی است. اما اختلاف زنان با مردان فقط در فرم اندام و سبک لباس پوشیدنشان نیست. در ادامه ایمیل به ۱۰ نکته‌ای اشاره می‌کنیم که هر مردی باید درمورد زنان بداند.



:: موضوعات مرتبط: اجتماعی , جالب , کاربردی , جامعه , اخلاقی , مدرن , اختلاف زنان , بانوان , ,
:: برچسب‌ها: , زنها , رازهایی , مغز خانم ها , اختلاف زنان , ,
تاریخ : یک شنبه 5 بهمن 1393
بازدید : 252
نویسنده : اميرحسين


مناظر زمین از زاویه چشم پرندگان


اگر از آن بالا به مناظر مختلف زمین بنگریم، بسیاری از پدیده های اطرافمان را از زاویه ای متفاوت خواهیم دید و شاید جزئیاتی را ببینیم که تاکنون ندیده ایم و شاید هم اینطور تصور شود که برخی زیبایی‌های زمین از بالا جذابیت بیشتری دارند؛ به ویژه اینکه انسان چون توان این را ندارد تا همیشه از بالا و کلی به زمین بنگرد، دیدن این تصاویر برایش جالب‌تر است. تصاویر زیر را ببینید ...



گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org



:: موضوعات مرتبط: pc , عکس , اجتماعی , فرهنگی , جالب , باحال , زیبا , هنر , جدید , نمایشگاه , ,
:: برچسب‌ها: , مناظر , زاویه چشم , پرندگان , زمین , ,
تاریخ : یک شنبه 5 بهمن 1393
بازدید : 174
نویسنده : اميرحسين

V


هر آنچه که باید در مورد ویندوز ۱۰ بدانید

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


روز چهارشنبه ۲۱ ژانویه، شرکت مایکروسافت، نسخه پیش‌نمایش ویندوز ۱۰ را معرفی کرد و به نظر می‌رسد، این ویندوز می‌تواند تجربه ناموفق ویندوز ۸ را از ذهن‌ها پاک کند. در این مراسم شرکت مایکروسافت ویژگی‌های جدید و مختلفی از ویندوز 10 را معرفی کرد که شامل یک مرورگر وب جدید، کاربری ساده و نسخه دسکتاپ دستیار دیجیتالی Cortana می‌شود.



:: موضوعات مرتبط: pc , عکس , جالب , زیبا , علمی , کاربردی , جدید , اینده , ویژگی ها , سیستم‌عامل ویندوز , ویندوز , کامپیوتر , ,
:: برچسب‌ها: , ویندوز , ویندوز10 , جدید , ورژن10 , مایکروسافت , سیستم‌عامل ویندوز , ,
تاریخ : سه شنبه 30 دی 1393
بازدید : 181
نویسنده : اميرحسين


شگفت انگیزترین نقاشی های سه بعدی خيابانی


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org



:: موضوعات مرتبط: عکس , جالب , زیبا , هنر , خلاقیت , ایده نو , ,
:: برچسب‌ها: , شگفت انگیزترین , نقاشی , سه بعدی , خيابانی , ,
تاریخ : جمعه 26 دی 1393
بازدید : 205
نویسنده : اميرحسين

ماجراهای تصویری زندگی دانشجویی در ایران (1)


زندگی دانشجویی و دوران دانشگاه، دورانی شیرین و پر خاطره و پر از وقایع و اتفاقات ماندگار برای هر کسی است که خیلی از شما عزیزان این دوران را تجربه کرده اید. شوخی های دانشجویی، زندگی در خوابگاه ها و مشکلات آن و ... که بدون شک دورانی را برای شما رقم خواهد زد که هیچگاه از یاد و خاطرتان نمی رود.

در این سری ایمیل تصاویری جالب و دیدنی و بعضاً تامل برانگیز از زندگی دانشجویی هموطنان عزیزمان در جای جای ایران را جمع آوری کرده و شما عزیزان را به تماشای آن دعوت می کنیم. لازم به ذکر است که این تصاویر در کمال احترام به تمام دانشجویان عزیز و زحمتکش کشور ارائه میگردد و صرفاً جهت مزاح و یاد آوری مشکلات این نوع زندگی است.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org



:: موضوعات مرتبط: عکس , اجتماعی , فرهنگی , عکس , جالب , باحال , زیبا , جامعه , ایران , عجیب , خلاقیت , ایده نو , جدید , ویژگی ها , دانشجو , ,
:: برچسب‌ها: , ماجراهای , تصویری , زندگی , دانشجویی , در ایران , خوابگاه , دختران , پسران , جالب , ,
تاریخ : جمعه 26 دی 1393
بازدید : 325
نویسنده : اميرحسين


جواهرات بی‌همتا در موزه جواهرات ملی ایران


موزه جواهرات ملی ایران واقع در تهران، خیابان فردوسی است و مقابل سفارت ترکیه قرار دارد. این موزه تا قبل از انقلاب فعالیت داشته و بعد از آن تعطیل و دوباره در ۱۳۶۹ برای عموم بازگشایی شد. جواهرات مهم این موزه الماس دریای نور، تخت طاووس یا تخت خورشید، تخت نادری و کره جواهر نشان است‌. موزه جواهرات ملی با مساحتی حدود ۱۰۰۰ مترمربع مجهز به سیستم ایمنی است که توسط آلمانی‌ها ساخته است‌. تاریخچه جمع‌آوری و نگهداری جواهرات در ایران، از دوره حکومت صفویه آغاز می‌شود.

تا قبل از صفویه‌، جواهرات گران‌بهایی در خزانه دولتی وجود نداشته و پادشاهان صفوی بیش‌از دو قرن به جمع‌آوری جواهرات پرداختند. حتی کارشناسان دولت صفوی، جواهرات را از بازارهای هند و عثمانی و کشورهایی مانند فرانسه و ایتالیا خریداری می‌کردند و به اصفهان‌، پایتخت حکومت‌، می‌آوردند. در پایان سلطنت شاه سلطان حسین و با ورود محمود افغان به ایران‌، خزاین دولت با حمله افغان‌ها غارت شد و مقداری از آن‌ها که به وسیله محمود افغان به اشرف افغان منتقل شده بود، پس از ورود شاه تهماسب دوم به اصفهان‌، به چنگ نادر افتاد و از خروج آن‌ها از ایران جلوگیری شد. بعداً نادر برای پس گرفتن آن قسمت از جواهرات که به هندوستان منتقل شده بود، نامه‌هایی به دربار هند نوشت‌، اما جواب نامساعد شنید. پس از لشکرکشی نادر به هند، محمدشاه گورکانی مبالغی نقدینه‌، جواهر و اسلحه تسلیم نادر کرد.

اما بخشی از اموال و خزاینی که نادر از هندوستان به دست آورده بود به ایران نرسید و در راه بازگشت به ایران از میان رفت‌. نادر پس از بازگشت به ایران‌، مقدار قابل ملاحظه‌ای از جواهرات را به رسم ارمغان برای امرا و حکام و شاهان کشورهای همسایه فرستاد. هم‌چنین مقداری از اشیای نفیس و مرصع را به آستان حضرت امام‌رضا (ع‌) تقدیم کرد و مقداری را نیز به سپاه خود بخشید. در سال 1160 پس از قتل نادر، احمد بیگ افغان ابدالی‌، از سرداران نادر، دست به غارت جواهرات خزانه نادر زد. از جمله گوهرهایی که از ایران خارج شد و هرگز بازنگشت‌، الماس معروف کوه نور بود. این الماس در سال 1266 به ملکه ویکتوریا اهدا شد. در دوران قاجار مجموعه جواهرات جمع‌آوری و ضبط شد و تعدادی از جواهرات بر تاج کیانی‌، تخت نادری‌، کره جواهرنشان و تخت‌طاووس نصب گردید.

در سال 1316، قسمت عمده جواهرات به بانک ملی ایران منتقل شد و پشتوانه اسکناس و بعداً وثیقه اسناد بدهی دولت به بانک بابت پشتوانه اسکناس قرار گرفت‌. خزانه فعلی در سال 1334 ساخته و در سال 1339 با تأسیس بانک مرکزی ایران افتتاح و به این بانک سپرده شد. این خزانه در ساختمان بانک مرکزی ایران قرار دارد و بصورت موزه نیز استفاده می‌شود. بسیاری از جواهرات سلطنتی ایران از دوره صفوی، دورهٔ افشار، قاجار و پهلوی در این موزه به نمایش گذارده شده‌ است. از جمله می‌توان به الماس دریای نور، جقه نادری، تاج فرح پهلوی، تاج کیانی، کره جواهر نشان، تخت طاووس (قاجاری) (تخت خورشید) و تخت نادری اشاره کرد. این گنجینه بی‌مانند تنها بخشی از گنجینه جواهرات ایران است که غارت نشده و همچنان در ایران باقی مانده است. در این مجموعه گوهرهایی وجود دارد كه در جهان نظیر ندارد. مجموعه جواهرات ملی ایران از لحاظ هنری و تاریخی یك مجموعه منحصر به فرد است. آن‌قدر كه حتی زبده‌ترین كارشناسان جهان هم نتوانسته‌اند ارزش تقریبی آن را محاسبه كنند.
 


الماس صورتی رنگ "دریای نور"، یکی از بزرگترین الماس‌های جهان

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org



:: موضوعات مرتبط: عکس , اجتماعی , فرهنگی , عکس , جالب , زیبا , جامعه , تاریخ , ایران , ویژگی ها , شاه , جواهرات , ,
:: برچسب‌ها: , جواهرات , بی‌همتا , در موزه , جواهرات , ملی ایران , الماس , کوه نور , شاه , ,
تاریخ : جمعه 26 دی 1393
بازدید : 157
نویسنده : اميرحسين


چهره هایی که از موبایل خوششان نمی آید


بسیاری از مردم حتی نمی توانند ساعتی از تلفن همراه خود دور باشند و در زمان های مختلف تلفن همراه مانند بخشی از اعضای بدنشان به آنها چسبیده است این درحالیست که بعضی ها اصلا از این وسیله خوششان نمی آید. تلفن همراه امروزه یکی از ضروریات زندگی آدم هاست به طوری که بسیاری از مردم حتی بدون تلفن همراهشان نمی توانند برای مدتی جایی بروند. اما در این میان برخی افراد مشهور که در ادامه ایمیل شرح حالشان را مرور خواهید کرد ترجیح می دهند از تلفن همراه و حواشی آن دور باشند.
 


کریستوفر نولان

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


 
باورش سخت است اما "کریستوفر نولان" یکی از بهترین کارگردانان و نوابغ هالیوود رابطه اش با تکنولوژی اصلا خوب نیست. به طوری که این کارگردان حتی یک تلفن همراه شخصی برای خودش ندارد. این کارگردان 44 ساله که به تازگی در فیلم علمی تخیلی "Interstellar" مخاطبانش را به فضا برد حتی باور ندارد که با داشتن ایمیل می تواند کارهایش را راحت تر جلو ببرد. فیلم آخر آقای نولان که سراسر با استفاده از تکنولوژی روز سینما ساخته شده تاکنون در سراسر جهان 426 میلیون پوند فروخته است. اما وی معتقد است داشتن حتی موبایل فرصت فکر کردن و تمرکز را از وی می گیرد. نولان یکی از خوش شانسی هایش را کار مداومش می داند و می گوید که همیشه آدمهایی که با آنها کار دارد اطرافش هستند.



:: موضوعات مرتبط: عکس , اجتماعی , فرهنگی , عکس , جالب , باحال , هنر , ,
:: برچسب‌ها: , چهره , , موبایل , خوششان , نمی آید , ضدموبایل , ,
تاریخ : جمعه 26 دی 1393
بازدید : 1137
نویسنده : اميرحسين

تصاویر زندگی روزمره مردم تهران در عهد قاجار





گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org



:: موضوعات مرتبط: عکس , اجتماعی , فرهنگی , جالب , زیبا , جامعه , جوامع , تاریخ , ایران , هنر , ویژگی ها , انسان , ,
:: برچسب‌ها: , زندگی , روزمره , مردم , تهران , در عهد قاجار , گذشته , قاجاریه , تاریخ , ,
تاریخ : جمعه 26 دی 1393
بازدید : 199
نویسنده : اميرحسين


لوکیشن های فیلم محمد رسول‌الله(ص) به روایت تصویر


پروژه سینمایی "محمد رسول‌الله(ص)" به كارگردانی مجید مجیدی كه از سال 90 كلید خورده است هم اكنون در مراحل فنی قرار دارد و به گفته وی بزودی آماده نمایش خواهد شد و سینمای ایران و جهان منتظر دیدن این فیلم است. این فیلم عظیم سینمایی كه درباره زندگی پیامبر اكرم(ص) ساخته شده است یكی از مهمترین و بزرگترین پروژه‌های سینمای ایران محسوب می‌شود كه با استانداردهای روز دنیا ساخته شده و یك اثر بین‌المللی خواهد بود.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org



:: موضوعات مرتبط: عکس , فرهنگی , مذهبی , عکس , جالب , جامعه , تاریخ , هنر , مهم , جدید , سنن , ,
:: برچسب‌ها: , لوکیشن , فیلم , محمد , رسول‌الله(ص) , ,

تعداد صفحات : 11


به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Fun و آدرس amir96.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








Alternative content


Time spent here:
كد جاوا در قالبسرا

RSS

Powered By
loxblog.Com
نینجا والت